עורכי דין?

השקיעו ביצירת התדמית שלכם והיא תעבוד בשבילכם!

מדוע נדרשת תדמית נכונה?

מצב בו התחרותיות בשוק גבוהה, מבחר השירותים המשפטיים גדול, ההבדל בין עורכי הדין בישראל הולך ופוחת, ובתנאים בהם  כללי האתיקה לא מאפשרים להשתמש בכלים פרסומיים רבים- התדמית של המותג, התדמית של המשרד שלכם, או התדמית שלכם כעורכי דין הופכת לקריטריון בחירה קובע עליו הלקוח הפוטנציאלי נותן את הדגש הראשוני.התדמית שלכם יוצרת את מה שהלקוחות חושבים עליכם, מה שמשקף את האסוציאציות הקשורות אליכם הנשארות בזיכרון. במילים אחרות, התדמית מדגישה את האופן בו הלקוחות רואים אתכם ואילו מסרים הם מקבלים מכם. האפקטיביות של שיווק נכון היא ליצור את התדמית הייחודית לכם, שתהיה מובנית, מוכרת ומשקפת את הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ולגרום לו לבחור בכם, בערך שאתם מציעים לו.

ישנם שלושה מרכיבים לתדמית נכונה של עורכי דין:

  • כוח
  • אטרקטיביות
  • ייחודיות
יצירת תדמית

מרכיבים אלו מתבססים על:

  • המומחיות שלכם
  • ניסיון עבודה
  • יתרונות המשרד
  • אישיות עורך הדין וההצלחות שלו
  • הערכים בהם הוא מאמין
  • שירות וגישה ללקוח
  • השירותים המוצעים ללקוח

בשימוש במרכיבים הללו ותכונות נוספות אחרות, אפשר לבנות מותג מוכר ומרשים ולנהל תדמית המשקפת בצורה היעילה ביותר את נקודות החוזק של משרדכם. המסר לגבי התדמית חייב להיות כלול בכל חומרי השיווק שלכם: סגנון ייחודי, טקסטים, תמונות, סרטונים וחומרי פרסום. אנחנו נבנה לכם תדמית ואת המותג הייחודי לכם ונביא אותה ללקוחות שלכם, נתמקד במנטליות הקשורה לדרך חשיבה מסוימת, למכלול העמדות, התפיסות והגישות התרבותיות הגלומות בקבוצת שפה מסוימת. השפה כידוע, משקפת את המנטליות של דוברי השפה. לכן ,אנו פונים ללקוחות שלכם בשפתם.

אנחנו נגרום לתדמית שלכם לעבוד בשבילכם!

השארת פרטים

רוצים לקבל ייעוץ בנוגע לתוכנית העבודה?

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר